Victoriassilver.lt prekių grąžinimo sąlygos:

Jei nesate patenkinti pirkiniu ar jis Jums netiko, pas mus be didelio vargo galite jį grąžinti ir atgauti už jį sumokėtus pinigus, ar pakeisti netikusį pirkinį kita preke. Visoms parduodamoms prekėms suteikiama 24 mėn. teisinė kokybės garantija pagal CK 6.364 str.

Prekių grąžinimas:

  • Prekes galite grąžinti per 14 kalendorinių darbo dienų nuo prekės gavimo.
  • Prekė turi būti grąžinta nepažeista.
  • Grąžinama prekė turi būti kruopščiai supakuota, kad nebūtų pažeista siuntimo metu (dažniausiai pakuotė kurioje buto gauta prekė nėra tinkama gražinimui).
  • Grąžindami prekes parašykite prašymą grąžinimui, jis turi būti laisvos formos su nurodyta data,  taip pat jame turite nurodyti savo asmeninės banko sąskaitos numerį ir pasirašyti, jeigu pageidaujate, kad pinigai už grąžintą prekę būtų pervesti į banko sąskaitą.
  • Per 5 kalendorines dienas nuo jūsų grąžintos prekės gavimo, išsiųsime jums naują prekę arba grąžinsime pinigus.

Brokuotos prekės keitimas:

  • Jei prekė brokuota, jūs galite grąžinti prekę arba pakeisti ją į kitą. Norėdami pakeisti prekę į brangesnę, turėsite sumokėti kainų skirtumą. Jei keičiama prekė bus pigesnė už pirmąją, mes grąžinsime jums kainų skirtumą.
  • Broku nėra laikoma dėl netinkamos priežiūros, laikymo, naudojimo atsiradę mechaniniai pažeidimai, prekės išvaizdos pokyčiai ar natūralus nusidėvėjimas.

Prekės atgal nepriimamos, jei:

  • Buvo sugadintos.
  • Dėl netinkamo laikymo, naudojimo, priežiūros prarado prekinę išvaizdą.
  • Nuo jų buvo nuimtos originalios etiketes ar detalės.
Skundų ir žalos atlyginimo tvarka:
  • Pirkėjas manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-001402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą. Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

Jei turite papildomu klausimų Parašykite mums